EPSON TM-T88VI blagajniški tiskalnik, RS232/USB/LAN, zvočni signal, črn, z napajalnikom
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EPSON TM-T88VI POS tiskalnik
Zanesljiv in hiter tiskalnik računov z mobilno povezljivostjo. Idealen za trgovine, bare in restavracije.
Vsestranskost
Tiskalnik potrdil Epson TM-T88VI ponuja spletne in mobilne rešitve POS, ne da bi pri tem žrtvoval funkcionalnost tradicionalnega računalniškega sistema.
Učinkovitost in nizki obratovalni stroški
TM-T88VI ponuja zmogljivost s hitrostjo tiskanja do 350 mm/s in odlično zanesljivostjo. Funkcija vračanja papirja pomaga zmanjšati obratovalne stroške.
Prilagodljive možnosti priključitve
Funkcija neposrednega tiskanja iz strežnika omogoča tiskalniku TM-T88VI tiskanje neposredno iz spletnega strežnika. Podpora za NFC omogoča enostavno povezovanje mobilnih naprav.
Kompaktna zasnova
TM-T88VI ima enako osnovno površino kot TM-T88V. Na voljo je v črni in beli barvi.
Tehnične specifikacije:
- Način tiskanja: termično linijsko tiskanje
- Tehnologija: termično tiskanje
- Hitrost tiskanja: 350 mm/s
- Nabor znakov: ANK
- Zmogljivost stolpca za prejem: širina papirja 80 mm, 58/80
- Višina pisave: 12 mm (Š) x 24 mm (V) / 99 mm (Š) x 24 mm (V)
- Nabor znakov: 95 alfanumeričnih, 18 presledkov, 128 x 43 grafik
- Gostota točk: 180 dpi x 180 dpi
- Znaki za tiskanje: besedilo (vključno s simbolom Euro), grafika, črtna koda
- Vrste papirja.
- Debelina papirja: 48 mm - 80 mm
- Velikost papirja Zvitek papirja: 79,50 ± 0,50 (Š) mm x 83,00 mm d.m.,57,50 ± 0,50 (Š) mm x 83,00 mm d.m.
Povezava:
- Vmesniki: USB 2.0 tipa A, USB 2.0 tipa B, RS-232, vmesnik Ethernet, brezžični LAN IEEE 802.11 b/g/n (WiFi 4) (po izbiri), brezžični LAN IEEE 802.11a/b/g/n (po izbiri), odpiranje predalov
Delovni pogoji:
- Vlaga: 10% - 90%.
- Temperatura: delovanje 5° C - 45° C, skladiščenje -10° C - 50° C
Zanesljivost:
- 70.000.000 Povprečno število ciklov med okvarami (vrstice), 360.000 Povprečni čas med okvarami (ure)
- Življenjska doba rezalnika: 3.000.000 rezov
- Življenjska doba tiskalnika: 20.000.000 vrstic
- Življenjska doba tiskalne glave: 200 km - 200.000.000 impulzov
Druge specifikacije:
- Standardi EMC: oznaka CE, EN55024
- Varnostni standardi: UL, CSA
- Zamenljiv vmesnik: da
- NFC: razpoložljiva tehnologija NFC
- Rezalni stroj: delni rez
Senzorji:
- Senzor bližajočega se konca papirja, senzor odprtega pokrova, senzor papirja
Vsebina dostave:
- Pokrov priključka, glavna naprava, PS-180 in kabel za izmenični tok, ločevalnik papirja, pokrov stikala, zvitki papirja, navodila za namestitev, garancijski list
Garancija:
48 mesecev pri dobavitelju
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.