Garett pametna ura za otroke Cute 4G roza

- 1%

simbolična fotografija

Garett pametna ura za otroke Cute 4G roza
Garett pametna ura za otroke Cute 4G roza
Garett pametna ura za otroke Cute 4G roza
Garett pametna ura za otroke Cute 4G roza
Garett pametna ura za otroke Cute 4G roza
številka artikla
31601020
OEM
CUTE_4G_PINK
Proizvajalec
Garett
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 9.5.2024 že pri vas

75,73 €

74,97 €

61,45 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 64,32 €

Kupiti poškodovano za 43,29 €

Preverjeno, popolnoma delujoče s polno garancijo

Kupiti
Na zalogi 2 kos, 9.5.2024 že pri vas

74,97 €

75,73 €

61,45 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Garett pametna ura za otroke Cute 4G roza

EAN: 5904238483831

Ključne lastnosti

  • Vodotesnost: IP67
  • Lokalizacija GPS/WiFi/LBS
  • Glasovni/video klici
  • Zvočna opozorila
  • Gumb SOS
  • Monitor spanja, števec korakov
  • Vgrajena kamera
  • Budilka, kalkulator
  • Funkcija iskanja Watch
  • Velik zaslon na dotik

Opis izdelka

Pametna ura Garett Kids Cute 4G ni le popoln pripomoček za vašega otroka, temveč tudi orodje, s katerim boste z njim v stiku.

GEO-fence - nadzor položaja

Z inovativnim sistemom ograje GEO lahko določite območje, na katerem se bo gibal vaš otrok.

Video intervjuji

Če v to otroško pametno uro vstavite kartico SIM, lahko z otrokom vzpostavite neomejen in stalen stik.

Daljinski nadzor in gumb SOS

Za starše, ki jih skrbi predvsem otrokova varnost, naprava Garett Kids Cute 4G ponuja možnosti, kot sta poslušanje na daljavo in možnost, da natančno vidijo, kje se otrok nahaja.

Lokalizacija GPS

Med druge uporabne pripomočke zagotovo sodi funkcija določanja lokacije, ki jo podpirajo sprejemnik GPS, mobilno omrežje in opcijski Wi-Fi.

Daljinski upravljalnik pametne ure

Vse vrste nastavitev ure lahko upravljate na daljavo. To omogoča brezplačna aplikacija Garett Tracker, ki je na voljo za naprave s sistemom Android in iOS.

Inovativni zaslon

Pametna ura Garett Kids Cute 4G ima 1,69-palčni zaslon IPS z ločljivostjo 240 × 240 pik.

Robustno ohišje

Ohišje pametne ure je zelo trpežno, dobro zasnovan okvir pa dobro ščiti steklo zaslona.

Spremljanje telesne dejavnosti

Ura Garett Kids Cute 4G je tudi odlično orodje za spremljanje telesne dejavnosti vašega otroka.

Tehnične specifikacije

  • Vrsta zaslona: IPS
  • Velikost zaslona: 1,69"
  • Ločljivost zaslona: 240 x 240 Mpx
  • Vodotesnost: IP67
  • Senzor gibanja: da
  • Zaslon na dotik: da
  • Osvetljen zaslon: da
  • GPS: Da
  • Wi-Fi: Da
  • Video klici: da
  • Povezljivost 4G LTE: da
  • GPS, LBS, WiFi: Da:
  • Reža za kartico SIM: da
  • Zvočna opozorila: da
  • Opozorilo na klic: Da
  • Sprejemanje, zavračanje, klicanje: da
  • Glasovna sporočila: Da: .
  • Gumb SOS: Da:
  • Geo parcela: Da
  • Prisluškovanje na daljavo: Da
  • Funkcija iskanja naprave: da
  • Vgrajena kamera: Da
  • Merilnik korakov: Da:
  • Monitor spanja: Da:
  • RAM: 192 MB
  • Pomnilnik ROM: 168 MB
  • Standard kartice SIM: Nano SIM
  • Kamera: Da
  • Združljivost s sistemi: Android 4.0, iOS 9.0 (in višje)
  • Baterija: litijev polimer
  • Kapaciteta baterije: 1000 mAh
  • Življenjska doba baterije v stanju pripravljenosti: Do 4 dni
  • Trajanje baterije: do 3 dni
  • Čas polnjenja: približno 2 uri
  • Jezik menija: poljščina, angleščina, kitajščina, nemščina, španščina, ruščina, turščina, nizozemščina, francoščina, italijanščina, litvanščina, latvijščina, estonščina
  • Največji obseg pasu: 21 cm
  • Širina pasu: 20 mm
  • Vrsta jermena: guma
  • Teža: 52 g

Vsebina paketa: pametna ura Garett, polnilni kabel USB (brez vtiča), uporabniški priročnik, garancijska kartica

Parametri

Vrsta blaga
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Namen
Prikaz časa
Vrsta baterije
Varnostna funkcija
Funkcija ure
Pametna funkcija
Združljiv OS
Material pasu
Senzorji in Hardware
Sledenje lokacije in poti
V paketu
Telefoniranje
Oblika številčnice
Način upravljanja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.