Gigaset DL380 črn
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gigaset DL380
Odlična kakovost zvoka
Komunicirajte z okolico udobno in brez motečih dejavnikov. Namizni telefon Gigaset zagotavlja visokokakovosten zvok, ki ga lahko prilagodite svojim željam. Izbirate lahko med 10 melodijami zvonjenja, med samim klicem pa lahko preprosto prilagodite glasnost, da boste vse jasno razumeli. Telefon lahko uporabljate na običajen način ali pa ga preklopite v način prostoročne telefonije in imate med klicem proste roke.
Glasno zvonjenje in močan signal
Nikoli več ne zamudite zvonjenja telefona. V tem telefonu lahko nastavite glasnost zvonjenja na eno od štirih stopenj, ki se tudi neprekinjeno povečuje, čim dlje traja zvonjenje. O dohodnem klicu vas obvesti tudi optični indikator na sprednji strani naprave.
Jasen zaslon
Glavna značilnost telefona je velik zaslon na sprednji strani nad gumbi. Na njem so prikazane vse potrebne informacije, vključno s telefonsko številko, trenutnim časom in številom neodgovorjenih klicev. Nastavite lahko tudi kontrast na eno od treh stopenj, tako da je pisava vedno dobro berljiva.
Ergonomski gumbi
Veliki ergonomski gumbi olajšajo izbiranje številk. V tipke A-D lahko programirate štiri številke, ki so na voljo s pritiskom na gumb. V notranji pomnilnik lahko shranite do 99 stikov z imenom in številko, po katerih lahko preprosto brskate in izberete osebo, ki jo želite poklicati.
Specifikacije
Tip | |
---|---|
Vrsta telefona | Namizni računalnik |
Prikaz | |
Prikaz | Grafični |
Število vrstic zaslona | 3 |
Prikaz datuma in časa na zaslonu LCD | Da |
Osvetlitev zaslona | Da |
Telefoniranje | |
Glasen telefon | Da |
Identifikacija klicatelja CLIP | Da |
Posredovanje dohodnega klica | Ne |
Sprejem klica s katerim koli gumbom | Ne |
Zapisovalnik klicev | Ne |
Slušalke | |
Število slušalk | 1 |
Stiki - klici | |
Seznam odhodnih klicev - številka | 50 |
Seznam dohodnih klicev - številka | 99 |
Telefonski imenik (število stikov) | 99 |
Osnova | |
Možnost namestitve podstavka na steno | Ne |
Vključeno napajalno podnožje | Da |
Funkcije telefona | |
Budilka | Da |
Locator (iskanje po mikrofonu) | Ne |
Navigacijski gumb | Ne |
Osvetlitev tipk | Ne |
Nadzor glasnosti zvonjenja | Da |
Nadzor glasnosti | Da |
Storitev SMS | Ne |
Izklop mikrofona (MUTE) | Ne |
Melodije zvonjenja / toni | 10 |
Dimenzije izdelka | |
Širina izdelka | 200 mm |
Višina izdelka | 78 mm |
Globina izdelka | 195 mm |
Teža izdelka | 0,6 kg |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.