Govee Phantasy Outdoor Pro SMART LED trakovi 10 m - zunanji RGBIC
99,63 €
81,66 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Govee Phantasy Outdoor Pro SMART LED trakovi 10 m - zunanji RGBIC
EAN izdelka: 6974316991526
Opis izdelka
S trakom Govee Phantasy Outdoor Pro SMART LED spremenite svoj zunanji prostor. S svojo dolžino 10 metrov in tehnologijo RGBIC, ki omogoča hkratno prikazovanje do 57 barv iz skupnega razpona 16 milijonov barv, je ta trak LED idealen za vsako zunanjo razsvetljavo.
Inteligentno upravljanje
Upravljajte svetlobo z aplikacijo Govee Home ali glasovnimi ukazi prek Siri, Amazon Alexa ali Google Assistant. Uporabite lahko tudi časovnik za samodejno vklapljanje in izklapljanje luči glede na sončni zahod in vzhod.
Široka paleta barv in načinov
Uživajte v več kot 64 načinih osvetlitve in 4 načinih ritmične glasbe za popolno vzdušje. Poleg tega lahko s segmentnim barvnim krmiljenjem prilagodite barvo vsakega dela traku po svojem okusu in razpoloženju.
Vodoodporen in enostaven za namestitev
S trakom LED Govee Phantasy Outdoor Pro vam zaradi stopnje zaščite IP65 ni treba skrbeti za vodo. Namestitev je preprosta in hitra, zato lahko v kratkem času uživate v novi razsvetljavi.
Tehnični parametri
- Povezljivost WiFi Bluetooth
- Barva - tehnologija RGBIC
- Možnost zatemnitve 1-100 %
- Dolžina: 10 m
- Življenjska doba 50.000 ur
- Skupni svetlobni tok 1500 lumnov (150 lm/m)
- Odpornost na vodo: IP65
- Delovna temperatura od -20 °C do 50 °C
- Napajanje: 24 V DC prek adapterja
- Vhodna moč 52,8 W
Vsebina paketa
- 1x trak LED
- 1x napajalnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.