HALO 11 Pro Senior Black CPA
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HALO 11 Pro Senior Black CPA
Koda izdelka: 8595097776768
Opis
Preprost mobilni telefon za starejše in vse, ki cenijo jasnost in preprosto uporabo.
Veliki govorni gumbi
Gumbi na tipkovnici so veliki in se pogovarjajo. Poleg tega so označene v Braillovi pisavi.
Barvni zaslon
Zaslon je barvni z velikimi, čitljivimi znaki za lažjo orientacijo.
Osnovne funkcije
Telefon ponuja le osnovne funkcije za enostavno navigacijo.
Foto stiki
Svojim stikom lahko dodate fotografije, da jih boste lažje našli.
Gumb SOS
Na zadnji strani telefona je gumb SOS za hiter klic na pomoč.
Radio FM in Bluetooth
Telefon je opremljen z radiem FM in podporo za Bluetooth.
Stojalo za polnjenje
Za enostavno polnjenje telefona je na voljo stojalo za polnjenje.
Dolga življenjska doba baterije z enim polnjenjem
Telefon z enim polnjenjem zdrži do 12 dni.
Vgrajena svetilka LED
Telefon je opremljen z vgrajeno svetilko LED z lastnim stikalom.
Podpora za pomnilniško kartico
Telefon podpira pomnilniške kartice microSDHC do velikosti 32 GB.
Budilka
Telefon vključuje budilko z enostavnimi nastavitvami ure in minut.
Tehnični parametri
- Dimenzije: 121 x 58 x 13 mm
- Teža: 85 g
- Zaslon (diagonala): barvni (2,4")
- Ločljivost zaslona: 220 x 176 px
- Pas GSM: 900/1800 MHz
- Radio FM: Da:
- Bluetooth: Da:
- Čas pripravljenosti: do 12 dni
- Čas pogovora: do 6 ur
- Čas polnjenja: približno 3 ure
- Vrsta polnilnika: micro USB
- Baterija: 900 mAh Li-Ion
- Podpora za pomnilniško kartico: do 32 GB
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.