HP ScanJet Pro 3600 f1 ploski skener (A4, 1200 x 1200, USB 3.0, ADF, obojestranski)
585,58 €
503,09 €
412,37 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Skener HP ScanJet Pro 3600 f1 z ravnim ležiščem
Profesionalna produktivnost
Skenirajte do 60 slik na minuto. Lahko skenira do 3.000 strani na dan.
HP Instant-on tehnologija omogoča hiter začetek skeniranja.
Enostavna uporaba
Skeniranje različnih dokumentov, vključno s knjigami, revijami in osebnimi izkaznicami.
Predkonfigurirani delovni tokovi in orodja za urejanje v programu HP Scan Pro.
Profesionalna zanesljivost
Tehnologija HP EveryPage za enostaven zajem vsake strani.
Ostrino skeniranja dokumentov, slik in fotografij z ločljivostjo do 1200 dpi.
Močna varnost
HP-jevo preverjanje podpisa zagonske kode za zagotavljanje varnosti.
Brezhibno posodabljanje vdelane programske opreme in preverjanje z avtentično HP-jevo kodo.
Tehnični parametri
- Vrsta optičnega bralnika: Samodejni podajalnik dokumentov; tehnologija skeniranja CIS; ploski optični bralnik
- Optična ločljivost skeniranja: Do 600 dpi
- Delovni cikel (dnevno): priporočeni dnevni delovni cikel: 3.000 strani (ADF)
- Največja velikost skeniranega dokumenta: 216 x 297 mm
- Vrste medijev: papir, kuverte, etikete, kartice
Združljivost in povezljivost
Združljiv z računalniki Mac. Povezava USB 3.0.
Združljivi operacijski sistemi: Windows 11; Windows 10; Windows 8; Windows 8.1; Windows 7; Windows Server; macOS 10.14 Mojave; macOS 10.15 Catalina; macOS 11 Big Sur; macOS 12 Monterey; Linux
Dimenzije in teža
Najmanjše mere: 491,5 × 325,4 × 133,3 mm. Teža: 5,4 kg.
Teža paketa: 7,3 kg.
Garancija in vsebina paketa
Enoletna omejena garancija za strojno opremo, vključno s telefonsko in spletno podporo.
Vsebina paketa: optični bralnik HP ScanJet Pro 3600 f1; vodnik za namestitev; informativni lističi; blazinice; kabel USB; napajalnik; napajalni kabli.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.