Logitechova brezžična sledilna miška M575
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Logitechova brezžična sledilna miška M575
Izkusite udobje in natančnost z miško Logitech M575.
Zasnova in dimenzije
Miška M575 je zasnovana za največje udobje. Z dimenzijami 134 mm x 100 mm x 48 mm in težo 145 g je idealna za dolgotrajno uporabo.
Sprejemnik USB
Sprejemnik USB je kompakten, njegove mere so 14,4 mm x 18,7 mm x 6,1 mm, teža pa 1,8 g.
Sistemske zahteve
Za povezljivost Bluetooth je potrebna tehnologija Bluetooth low energy. Podprti so operacijski sistemi Windows 8, 10, macOS 10.13 in novejši ter iPadOS 13.4 in novejši.
Zahteve za sprejemnik USB
Za povezavo prek sprejemnika USB so potrebna prosta vrata USB. Podprti so operacijski sistemi Windows 7, 8, 10, macOS 10.13 in novejši.
Tehnični parametri
Miška ima Logitechovo napredno tehnologijo optičnega zaznavanja z nazivno ločljivostjo 400 dpi in največjo ločljivostjo 2000 dpi.
Gumbi
Miška je opremljena s petimi gumbi: levo/desno, nazaj/ naprej in kolescem za pomikanje s srednjim gumbom.
Baterije
Miška se napaja z eno baterijo AA, ki je priložena v paketu. Življenjska doba baterije s sprejemnikom USB je do 24 mesecev, s tehnologijo Bluetooth pa do 20 mesecev.
Vrsta povezave
Miška je lahko povezana prek 2,4 GHz sprejemnika USB ali tehnologije Bluetooth low energy. Doseg brezžične povezave je do 10 m.
Programska oprema
Miška je združljiva s programom Logitech Options™ v operacijskem sistemu Mac OS 10.14 in več ter operacijskih sistemih Windows 7, Windows 10 in več.
Trajnostni razvoj
Miška je izdelana iz 50 % reciklirane plastike v grafitni barvi in 21 % reciklirane plastike v svetlo sivi barvi. Embalaža ima certifikat FSC.
Vsebina paketa
- ERGO M575 Brezžični sledilni plošček
- Sprejemnik USB
- 1x baterija AA
- Kratek priročnik za začetek uporabe
Garancija
Za miško Logitech M575 velja dveletna omejena garancija za strojno opremo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.