Microsoft PL2 LifeCam Studio Win USB

simbolična fotografija

Slika ni na voljo.

številka artikla
3268090
OEM
Q2F-00018
Proizvajalec
Microsoft
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Spletna kamera Microsoft LifeCam ponuja jasne in podrobne videoposnetke HD. Ta spletna kamera s tipalom omogoča snemanje širokokotnih videoposnetkov HD 1080p. Visoko natančna optika omogoča ustvarjanje videoposnetkov v bleščečih barvah in s kristalno čistim zvokom. S to spletno kamero ste lahko s svojimi najdražjimi, kadar koli želite.

Slika, ki jo zagotavlja spletna kamera, je ostra in kakovostna tudi pri bližnjih posnetkih. Zelo natančna steklena leča bo zadovoljila tudi najbolj perfekcionistične. Tehnologija TrueColor samodejno ustvarja jasen in barvit videoposnetek v skoraj vseh svetlobnih pogojih.
Slika je ostra in kakovostna tudi pri bližinskih posnetkih. Tehnologija ClearFrame zagotavlja gladek in podroben videoposnetek

Digitalni mikrofon s tehnologijo odpravljanja okoliškega hrupa izboljša kakovost klicev s kristalno čistim zvokom. V programu Windows Live Movie Maker lahko z enim samim klikom ustvarite svoj film, nato pa svoj širokozaslonski videoposnetek naložite v družabna omrežja. Enostavno naložite fotografijo, ki jo lahko nato uredite, označite in delite s prijatelji in družino. Spletna kamera je združljiva s storitvami Windows Live, Yahoo! Messenger, AOL Instant Messenger in Skype.
Parametri in specifikacije:

Storitve:
Mikrofon

Ločljivost slike:
1920x1080p, do 30FPS

Ločljivost pri snemanju fotografij:
do 8 Mpix JPEG

Osredotočenost:
Samodejno

Vmesnik:
USB 2.0

Združljiv z operacijskimi sistemi:
Windows XP/Vista/7

Dimenzije:
40 x 113 x 60 mm.

Teža:
126 g.

Parametri

Vrsta blaga
Ločljivost spletne kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.