Senzoor Move - pametni senzor gibanja/senzor

simbolična fotografija

Senzoor Move - pametni senzor gibanja/senzor
Senzoor Move - pametni senzor gibanja/senzor
Senzoor Move - pametni senzor gibanja/senzor
Senzoor Move - pametni senzor gibanja/senzor
številka artikla
3981206
OEM
SENZOOR-MOVE
Proizvajalec
SENZOOR
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Senzoor Move
Zavarovanje doma pred nepovabljenimi gosti
Senzor vas bo obvestil, če nekdo nepovabljen obišče vaše stanovanje ali hišo ali če se v predalu v pisarni pojavi sumljiva dejavnost.
S senzorjem gibanja Move lahko spremljate ravnanje s predmetom, na katerem je senzor nameščen. Tako boste vedeli, ali je nekdo premaknil vaš skuter na ulici ali če nekdo brska po predalu v vaši pisarni. Senzor premikanja je nastavljen tako, da ob premiku pošlje opozorilo v mobilni telefon prek telefonskega klica, besedilnega sporočila ali e-pošte.

Zaradi visoke prepustnosti signala lahko senzor postavite na mesta, kjer običajne naprave ne delujejo - tako boste imeli nadzor nad kletjo, garažo ali hišo. Radijski signal NB IoT zelo dobro prodre tudi skozi gradbene strukture ali pohištvo. Tako bo signal zapustil tudi prostore, ki so delno obdani s kovinsko oblogo, na primer hladilnik ali avtomobil. Vsako novo lokacijo je treba preveriti s preprostim preskusom kakovosti signala, ki se sproži s ponastavitvijo senzorja. Naprava Senzoor Move ne potrebuje povezave z omrežjem WiFi.

Baterija v napravi zdrži do 2 leti in lastnika vnaprej obvesti, če jo je treba zamenjati.

Senzor vsak dan pošlje poročilo o svojem delovanju na nadzorno ploščo Senzoor, lastnik senzorja pa lahko ta poročila kadar koli prevzame.

Delovanje senzorja se zaračuna v skladu z našim cenikom. Izdelek je razvit in izdelan na Češkem, kjer Senzoor zagotavlja tudi podporo strankam.

Ključne lastnosti

  • opozorila, poslana na vaš mobilni telefon (telefonski klic, SMS, e-pošta).
  • kompaktne mere 15 x 5 x 4,5 cm
  • daljinski prenos informacij v realnem času.
  • brez namestitve in montaže
  • pokritost s signalom v vaseh, kleteh in oddaljenih krajih na podeželju
  • cenovna dostopnost operacije v skladu s cenikom
  • življenjska doba baterije do 2 leti

Tehnični parametri
Napajanje: 2 x 1,5 V alkalna AAA
Življenjska doba baterije: do 2 leti
Delovna temperatura: od -10 °C do 60 °C
Teža: 70 g
Stopnja zaščite IP: IP52
Vrsta radia LPWAN: LoRa, NB-IoT
Oddajna antena: notranja - optimizirana za največjo učinkovitost

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.