D-Link DGS-1210-28/ME 28-portno gigabitno pametno stikalo Metro Ethernet, 24x GbE, 4x SFP, brez ventilatorja
276,24 €
271,25 €
222,34 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
D-Link DGS-1210-28/ME 28-portno gigabitno pametno stikalo Metro Ethernet
EAN: 790069402371
To stikalo je optimizirano za aplikacije Metro Ethernet in ponuja učinkovito in prožno gigabitno zmogljivost.
Glavne značilnosti
- 24x 10/100/1000BASE-T vrat
- 4x vrata SFP
- Podpora za združevanje povezav, Q-in-Q na podlagi vrat in povezovanje VLAN
- Izboljšana varnost omrežja z vezavo vrat IP-MAC (IMPB), seznamom za nadzor dostopa (ACL) in protokolom IEEE 802.1X
Podrobnosti
- 24x 10/100/1000Mbps priključkov s samodejnim pogajanjem
- 4x reža SFP
- Konzolna vrata RJ 45
- Podpora za Smart Console Utility, spletno upravljanje in kompaktni CLI
Specifikacije
- Preklopna zmogljivost: 20Gbps
- Največja hitrost posredovanja paketov: 14.88Mpps
- Jumbo okvir: 9.216
- prednostne čakalne vrste 802.1p
- Filtriranje MAC/IP
- ACL na podlagi MAC/IP
- Zrcaljenje na podlagi ACL
Druge funkcije
- 802.1X nadzor dostopa v osnovni bazi vrat, varnost vrat
- Statično usmerjanje, 64 statičnih poti IPv4, 32 statičnih poti IPv6
- 802.3ah Ethernet Link OAM, D-link Unidirectional Link Detection (DULD), Dying Gasp, DDM
- Zaščitno preklapljanje obroča Ethernet (ERPS)
- D-Link Safequare Engine
- Podpora za D-View 6.0
- Namestitev v 19-palčno omaro
- Zaščita pred prenapetostjo
- Izdaja strojne programske opreme 7 ni združljiva z različico strojne opreme A1
- opcijski redundantni napajalnik DPS-200A (zahteva DPS-CB150-2PS)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.