Mamibot Exvac680s - robotski sesalnik
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Mamibot EXVAC680S
Robotski sesalnik Mamibot EXVAC680S je opremljen z najnaprednejšo navigacijsko tehnologijo. Zaradi pametno vgrajenih senzorjev in kamer je telo robota zelo tanko in odporno na udarce. Drage in okvarjene laserske senzorje na starejših modelih je težko očistiti, za razliko od širokokotnih fotoaparatov z visoko hitrostjo snemanja, ki jih je mogoče očistiti z navadno krpo. Ta pametna navigacija lahko zazna več premikajočih se predmetov kot konkurenčne rešitve na trgu. Če čiščenje prekinete, bo EXVAC680S začel čistiti tam, kjer ste prenehali.
Glasovno upravljanje
Podpira povezavo Wi-Fi. Združljiv je tudi z Amazon Alexa in Google Home. Zmogljivega pomočnika lahko upravljate tudi z glasovnimi ukazi.
Brezžični nadzor in samodejna posodobitev programske opreme prek mobilne aplikacije
- Nadzor nad robotom (po potrebi) je v celoti v vaših rokah.
- Najnovejše posodobitve programske opreme
- Takojšnje preverjanje stanja robota
Kartiranje prostora
Z najnovejšo generacijo navigacijske tehnologije robot podrobno pregleda območje, ki ga je treba očistiti. Z lastno mobilno aplikacijo lahko v realnem času vidite, kaj je bilo že očiščeno in koliko prostora je še treba očistiti. V aplikaciji lahko določite tudi podroben datum in čas čiščenja, morda medtem ko ste v službi.
5 načinov čiščenja
- Avto - sistematično čiščenje "cik-cak"
- Spirala - točkovno čiščenje - krožno gibanje
- Standardno - klasično čiščenje pri srednji moči 1600pa
- Močno - največja sesalna moč (primerno npr. za preproge)
- Pometanje in pometanje - posebna funkcija 2v1 - sesanje in pometanje hkrati
Oblikovano v ZDA
Vsi izdelki Mamibot so zasnovani v ZDA.
Ključne lastnosti
- Zmogljiv 4-jedrni procesor
- Visoka sesalna moč do 2000 Pa
- Velik ločen rezervoar za vodo 370 ml
- Litijeva baterija z visoko zmogljivostjo 2600 mAh
- Obsegala bo 150-180 m2 z enim polnjenjem
- Samodejno polnjenje
- Kartiranje očiščenega območja prek aplikacije po meri
- Brisanje - elektronsko krmiljeno doziranje vode
- Brezkrtačni motor BLDC z visoko vzdržljivostjo in učinkovitostjo
- Čas delovanja do 180 min
- Nizka raven hrupa < 55 dB
- Za vse vrste tal
- 600 ml posoda za prah
- Učinkovito 3-stopenjsko filtriranje s HEPA 13
- Upravljanje prek Alexa/Google Home
- S tankim 8,1 cm dolgim ohišjem lahko prodrete v težko dostopne prostore
- premaguje ovire, visoke do 15-20 mm
- 6 senzorjev proti padcu
- Več kot 15 parov senzorjev udarcev
- Podpora Wi-Fi, vključno z brezžično samodejno posodobitvijo programske opreme
Tehnične specifikacije in funkcije
Število stranskih ščetk | 2 (z zasnovo proti zapletanju) |
Število glavnih ščetk | 1 |
Navigacija | V SLAM 4.gen žiroskop |
Načini čiščenja | STANDARD (cik-cak), AUTO, SPIRAL (krožno), STRONG (največja moč), SWEEPING in MOPPING (sesanje in brisanje hkrati) |
Funkcija kartiranja prostora | med čiščenjem v aplikaciji beleži njegovo gibanje |
Združljivost (glasovno upravljanje) | Amazon Alexa in Google Home |
Možnost načrtovanja čiščenja | DA (dnevi/časi) |
Glasovno opozorilo | Da |
Virtualni zid | da (neobvezno) |
Daljinski upravljalnik | Da |
Rezervoar za vodo | 370 ml (ločeno) |
Sesalna moč | 2000 Pa |
Mokro brisanje | Da |
Samodejno polnjenje | Da |
Čiščenje samo 1 sobe | Da |
Baterije | litij, 2600 mAh |
Čas polnjenja | 3-4 ure |
Pokritost očiščenega območja | do 95 %. |
Čas delovanja | 120-180 min |
Čiščenje preprog (dvignjen sesalnik) | Da |
Podpora za Wi-Fi | da oblak (z OTA - posodobitev prek Wi-Fi) |
Hrup | < 55 dB |
Priključek USB za nadgradnjo programske opreme | Da |
Vsebina paketa
- 2× stranska ščetka 2× rezervna
- 1× krpa za brisanje 1× rezervna
- 1× rezervoar za vodo
- 2× nadomestni filter
- čistilna krtača
- daljinski upravljalnik
- polnilne postaje
- kratek vodnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.