Oki MC883dn, bar. večfunkcijski tiskalnik A3

simbolična fotografija

Oki MC883dn, bar. večfunkcijski tiskalnik A3
Oki MC883dn, bar. večfunkcijski tiskalnik A3
Oki MC883dn, bar. večfunkcijski tiskalnik A3
Oki MC883dn, bar. večfunkcijski tiskalnik A3
Oki MC883dn, bar. večfunkcijski tiskalnik A3
številka artikla
3662661
OEM
45850304
Proizvajalec
Oki
Točke zvestobe: 446
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Oki MC883dn - večnamenski tiskalnik

EAN: 5031713072812

Visoka zmogljivost za zahtevne skupine

MC883 omogoča hitro tiskanje in kopiranje.

Opremljen je z naprednimi funkcijami za skeniranje, kopiranje in faksiranje.

Enostavna uporaba upravljalne plošče.

Integracija z različnimi programskimi rešitvami.

Izjemne barve in hitrost tiskanja

Tiskalnik MC883 uporablja učinkovite tonerje z visoko zmogljivostjo.

Obojestransko tiskanje kot standard.

Pladenj za papir za do 2.005 listov.

Stapler v standardni opremi.

Visokokakovostno kopiranje

Tiskalnik MC883 združuje tehnologijo tiskanja LED z barvnim optičnim bralnikom.

Samodejno razvrščanje kopij večstranskih dokumentov.

Skeniranje prek USB in omrežno skeniranje TWAIN.

Prilagodljiv vmesnik in integracija delovnega toka

MC883 ima intuitiven zaslon in tehnologijo sXP.

Integracija z različnimi rešitvami za upravljanje dokumentov.

Prilagodljiv barvni zaslon LCD na dotik.

Izboljšane funkcije faksa

Tehnologija Super G3 za hitro pošiljanje in sprejemanje faksov.

Dokumenti za faksiranje neposredno iz računalnika ali v računalnik.

40 gumbov z enim dotikom in 1000 hitrih izbir.

Idealno za zdravstvo in gradbeništvo

MC883 je kompakten in se zlahka znajde v zasedenem okolju.

Enostavno vzdrževanje in zanesljiva varnost za zaupnost.

Izjemna zanesljivost in enostavno vzdrževanje za gradbena podjetja.

Ločljivost 1.200 x 1.200 dpi in možnost tiskanja v formatu A3.

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.