Spletna kamera Logitech BRIO 4K Stream Edition

simbolična fotografija

Spletna kamera Logitech BRIO 4K Stream Edition
Spletna kamera Logitech BRIO 4K Stream Edition
Spletna kamera Logitech BRIO 4K Stream Edition
Spletna kamera Logitech BRIO 4K Stream Edition
Spletna kamera Logitech BRIO 4K Stream Edition
številka artikla
3288574
OEM
960-001194
Proizvajalec
Logitech
Točke zvestobe: 12
0 ocen
Na zalogi 3 kos, 7.5.2024 že pri vas

246,78 €

202,28 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 241,91 €
Na zalogi 3 kos, 7.5.2024 že pri vas

246,78 €

202,28 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Spletna kamera Logitech BRIO 4K Stream Edition

EAN: 5099206075078

Domov

S spletno kamero Logitech BRIO 4K Stream Edition prenašajte, snemajte in komunicirajte v ločljivosti 4K s HDR.

Ločljivost Ultra HD 4K

Z ločljivostjo 4K posnemite najfinejše podrobnosti obrazne mimike. Kakovost ločljivosti Full HD se ohrani tudi pri povečavi.

Tehnologija HDR

Tehnologija HDR omogoča bolj žive in realistične barve tudi pri šibki svetlobi. Izravnava svetlosti zagotavlja, da ne boste videti temni niti pri osvetlitvi od zadaj ali gibanju proti kameri.

Izjemno hitra frekvenca sličic na sekundo

Pretakajte videoposnetke 1080p/60 fps, ki so gladki, realistični in izjemno hitri. Ustvarjajte dramatične in poglobljene počasne posnetke za močan učinek.

Optimizirano za pretakanje

BRIO STREAM je v celoti zasnovan za pretakanje. Ne glede na svetlobne razmere ohranja visoko hitrost sličic na sekundo brez zakasnitve.

Široko nastavljivo vidno polje

Prilagodite vidno polje od širokega 90°, ki zavzema več ozadja, do ozkega 65 ali 78°, ki se bolj osredotoča na vas.

12-mesečna premium licenca XSplit

V tesnem sodelovanju z družbo XSplit vam Logitech ponuja vsestransko, s 4K združljivo rešitev za prenos v živo z visoko hitrostjo sličic.

Takojšnja prijava s funkcijo Windows Hello

Preprosto in varno se prijavite v računalnik s prepoznavo obraza Windows Hello.

Sistemske zahteve

  • Windows 8 ali Windows 10 ali novejši
  • Procesor Intel Core i5 tretje generacije ali boljši
  • USB 3.0 (USB 2.0 omejuje ločljivost na 1080p/30 sličic na sekundo)
  • Sistem Windows Hello je podprt le v operacijskem sistemu Windows 10 ali novejšem.

Združljivost

  • XSplit
  • OBS
  • Skype
  • Povečanje

Vsebina paketa

  • BRIO STREAM
  • Kabel USB 3.0 (združljiv z USB 2.0)
  • Odstranljiva sponka
  • Pokrovček objektiva
  • Primer
  • Dokumentacija

Garancija

Garancija za ta izdelek je 1 leto.

Številka dela

Številka dela tega izdelka je 960-001194.

Parametri

Maksimalna ločljivost videa (px)
Podprt OS
Proizvajalci
Zorni kot

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.