Spletna kamera Logitech BRIO 4K Stream Edition
246,78 €
202,28 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Spletna kamera Logitech BRIO 4K Stream Edition
EAN: 5099206075078
Domov
S spletno kamero Logitech BRIO 4K Stream Edition prenašajte, snemajte in komunicirajte v ločljivosti 4K s HDR.
Ločljivost Ultra HD 4K
Z ločljivostjo 4K posnemite najfinejše podrobnosti obrazne mimike. Kakovost ločljivosti Full HD se ohrani tudi pri povečavi.
Tehnologija HDR
Tehnologija HDR omogoča bolj žive in realistične barve tudi pri šibki svetlobi. Izravnava svetlosti zagotavlja, da ne boste videti temni niti pri osvetlitvi od zadaj ali gibanju proti kameri.
Izjemno hitra frekvenca sličic na sekundo
Pretakajte videoposnetke 1080p/60 fps, ki so gladki, realistični in izjemno hitri. Ustvarjajte dramatične in poglobljene počasne posnetke za močan učinek.
Optimizirano za pretakanje
BRIO STREAM je v celoti zasnovan za pretakanje. Ne glede na svetlobne razmere ohranja visoko hitrost sličic na sekundo brez zakasnitve.
Široko nastavljivo vidno polje
Prilagodite vidno polje od širokega 90°, ki zavzema več ozadja, do ozkega 65 ali 78°, ki se bolj osredotoča na vas.
12-mesečna premium licenca XSplit
V tesnem sodelovanju z družbo XSplit vam Logitech ponuja vsestransko, s 4K združljivo rešitev za prenos v živo z visoko hitrostjo sličic.
Takojšnja prijava s funkcijo Windows Hello
Preprosto in varno se prijavite v računalnik s prepoznavo obraza Windows Hello.
Sistemske zahteve
- Windows 8 ali Windows 10 ali novejši
- Procesor Intel Core i5 tretje generacije ali boljši
- USB 3.0 (USB 2.0 omejuje ločljivost na 1080p/30 sličic na sekundo)
- Sistem Windows Hello je podprt le v operacijskem sistemu Windows 10 ali novejšem.
Združljivost
- XSplit
- OBS
- Skype
- Povečanje
Vsebina paketa
- BRIO STREAM
- Kabel USB 3.0 (združljiv z USB 2.0)
- Odstranljiva sponka
- Pokrovček objektiva
- Primer
- Dokumentacija
Garancija
Garancija za ta izdelek je 1 leto.
Številka dela
Številka dela tega izdelka je 960-001194.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.