Žepni tiskalnik Polaroid Hi-Print

simbolična fotografija

Žepni tiskalnik Polaroid Hi-Print
Žepni tiskalnik Polaroid Hi-Print
Žepni tiskalnik Polaroid Hi-Print
Žepni tiskalnik Polaroid Hi-Print
Žepni tiskalnik Polaroid Hi-Print
Žepni tiskalnik Polaroid Hi-Print
Žepni tiskalnik Polaroid Hi-Print
Žepni tiskalnik Polaroid Hi-Print
številka artikla
31069323
OEM
9046
Proizvajalec
Polaroid
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Žepni tiskalnik Polaroid Hi-Print

Polaroidov žepni tiskalnik Hi-Print je revolucionarni žepni tiskalnik, ki digitalne izkušnje spremeni v otipljive spomine. Tiskajte fotografije, posnetke zaslona in drugo kar iz pametnega telefona.

Sodobna tehnologija v klasičnem dizajnu

Hi-Print uporablja sodobno tehnologijo termosublimacijskega tiskanja, ki zagotavlja visoko kakovost in odpornost proti bledenju. Poleg tega ima ta tiskalnik tradicionalno polaroidno mavrično obliko, ki dodaja estetski element.

Brezžično tiskanje kjer koli

Z brezžično povezavo Bluetooth lahko tiskate fotografije kjer koli in kadar koli. Aplikacija Polaroid Hi-Print za iOS in Android ponuja vrsto orodij za urejanje fotografij, vključno s filtri, besedili in nalepkami.

Samolepilne fotografije

Ustvarite izvirne samolepilne fotografije v velikosti kreditne kartice (2,3" x 3,4" / 54 x 86 mm). Hi-Print tiska na poseben papir, ki je priložen kartuši "vse-v-enem". Vsaka kartuša vključuje barvni trak in 10 listov fotografskega papirja.

Specifikacije

  • Velikost slike: 2x3"
  • Lastnosti: polnjenje USB, Bluetooth
  • Barva: Bela
  • Teža: 260 g

Žepni tiskalnik Hi-Print - s Polaroidom prenesite svoj digitalni svet v fizično resničnost.

Parametri

Tehnologija tiskanja
Največji format tiska/medija
Vmesnik tiskalnika
Funkcija
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.