Ajax Hub Plus črn (11790)
475,48 €
406,72 €
333,38 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ajax Hub Plus črn
EAN: 856963007606
Opis
Ajax Hub Plus black je osrednja nadzorna plošča alarmnega sistema Ajax. Povezuje do 149 naprav Ajax, 50 kamer IP in podpira do 99 uporabnikov. Podatke zbira prek protokola Jeweller.
Značilnosti
- Brezžična tehnologija Jeweller za komunikacijo do 2.000 m.
- Procesor ARM za pomembne računalniške operacije.
- Komunikacija prek omrežja Ethernet ali Wi-Fi z rezervno povezavo prek omrežja GSM 2G/3G.
- Alarm in drugi dogodki so sporočeni s potisnimi obvestili, sporočili SMS ali klici.
- Podpora za kamere IP drugih proizvajalcev.
Zaščita pred neuspehom in sabotažo
- Priključki in stikala so skriti znotraj naprave.
- Opozorilo ob izklopu zunanjega napajanja.
- Vgrajena rezervna baterija deluje do 16 ur.
- Nastavljiv interval preverjanja priključenih komponent od 12 do 300 sekund.
- Opremljen je s sistemi za zaznavanje in odpravljanje motenj, šifriranje komunikacij in preverjanje pristnosti.
- Operacijski sistem v realnem času ščiti sistem pred virusi in vdori.
- Vgrajeni modul GSM zagotavlja rezervno komunikacijo v primeru izpada interneta.
Brezhibno delovanje
- Sistem je popolnoma funkcionalen tudi pri zelo počasni internetni povezavi.
- dvosmerna komunikacija s komponentami za redno testiranje njihove funkcionalnosti in enostavno nastavitev.
- Brezplačne samodejne posodobitve programske in vdelane programske opreme.
- Sistem upravljajte z daljinskim upravljalnikom ali brezplačno mobilno aplikacijo (Android/iOS).
Enostavna namestitev na profesionalni ravni
- Zaradi interaktivnega priročnika in nosilcev SmartBracket lahko sistem namestite v 15 minutah.
- Razpoložljivost komponent, območja zaznavanja, ravni radijskega šuma in kakovost povezave lahko preverite na daljavo prek mobilne aplikacije.
Tehnične specifikacije
- Dimenzije: 162,7 x 162,7 x 35,9 mm
- Teža: 320 g
- Napajanje: 110-240 V AC
- Moč radijskega signala: 8,20 dBm / 6,60 mW (največ 25 mW)
- Delovna temperatura: 0 °C ~ 50 °C
- Povezljivost: Ethernet, Wi-Fi 2,4 GHz (802.11 b/g/n), GSM 2G (850/900/1800/1900 MHz), 3G (WCDMA 900/2100 (B8/B1))
- Komunikacijski protokol: (868,0 - 868,6 MHz)
- Doseg radijskega signala: Do 2.000 m (na odprtem prostoru)
- Podprte kartice SIM: 2x Micro SIM 2G/3G
- Rezervna baterija: 2 Ah Li-Ion (rezervni čas do 16 ur)
- Podpora za kamere IP: da, do 50 kamer (protokol RTSP)
- Podpora za povezavo s PPC (PCO): ContactID / SIA
- Mobilne aplikacije: iOS 9 in novejši, Android 4.1 in novejši
- Največje število uporabnikov: 99
- Največje število povezanih komponent: 149
- Največje število skupin (območij): 25
- Največje število sob: 50 (logična delitev)
- Zaščita pred sabotažo: Da
- Stopnja varnosti: 2 - nizko do srednje tveganje
- Razred okolja: I. - zaprto
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.