Homematic IP začetni komplet - Varnost
167,53 €
153,43 €
125,76 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP začetni komplet - Varnost
Pametni dom in brezžični varnostni sistem v enem
Homematic IP je revolucionarna rešitev za varnost pametnih domov in stavb.
Zanesljivo ščiti hiše, stanovanja, hiše, pisarne, garaže, trgovine, skladišča ali pisarne.
Celovita rešitev s široko modularnostjo
Komplet vključuje centralno enoto, detektor gibanja PIR s senzorjem svetlosti, optični senzor oken in vrat ter notranjo sireno.
Možnost modularne razširitve in nakupa dodatnih komponent sistema.
Osrednja enota
Omogoča priročno nastavitev in nadzor varnostnega sistema in sistema pametnega doma.
Povežite do 15 uporabnikov, 80 sistemskih komponent, video kamere in ustvarite nešteto scenarijev.
Brezžični detektor gibanja PIR s senzorjem svetlosti
Detektor je zasnovan za notranjo uporabo, ima domet do 12 metrov in kot zaznavanja približno 105°.
Brezžični senzor za okna in vrata - optični
Senzor za zanesljivo zaščito vseh vrst oken in vrat z inovativno optično tehnologijo.
Alarmna brezžična sirena
Za notranjo uporabo z močnim generatorjem akustičnih tonov 90 dB in parom zelo svetlih rdečih diod LED.
Pametna mobilna aplikacija Homematic IP
Intuitivna aplikacija v češki lokalizaciji omogoča nadzor več centralnih enot v različnih objektih.
Glasovno upravljanje pametnega doma
Veliko število naprav in sistemskih funkcij Homematic IP omogoča priročno glasovno upravljanje z Amazon Alexa in Google Assistant.
Komunikacija in varnost
Osrednja enota je prek ethernetnega kabla povezana s standardnim usmerjevalnikom in služi kot vmesnik med oblakom Homematic IP in napravami Homematic IP v vašem domu.
Pravilnik o zasebnosti
Med aktiviranjem ali delovanjem se ne zbirajo osebni podatki, zato uporabniki ostanejo popolnoma anonimni.
Funkcije sklopa
- Pametni dom in inteligentni brezžični varnostni sistem v enem
- Za zanesljivo varovanje objektov in odkrivanje morebitnih groženj
- Nadzor in nastavitve prek aplikacije Homematic IP
- Podpora za operacijska sistema iOS in Android
- Podpora za glasovno upravljanje (Amazon Alexa, Google Assistant)
- Podpora storitve Home Connect Plus
Vsebina paketa
- Začetni komplet - (1x centralna enota, 1x detektor PIR s senzorjem svetlosti - notranji, 1x senzor oken in vrat - optični, 1x notranja sirena)
- 1x napajalnik za centralno enoto
- 1x omrežni kabel UTP (RJ-45)
- 1x stenski nosilec za detektor gibanja PIR
- 1x stojalo za detektor gibanja PIR
- 1x bela in 1x rjava prevleka za senzor oken in vrat
- 1x odsevna nalepka (za temne površine)
- 1x kombiniran stropni/stenski nosilec za sireno
- 5x alkalna baterija AA, 1x alkalna baterija AAA
- montažni material
- Češka navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.