Homematic IP Starter Kit - Nadzor dostopa
280,56 €
257,35 €
210,94 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Starter Kit - Nadzor dostopa
EAN izdelka: 4047976560332
Opis izdelka
Homematic IP Starter Kit je inteligentna rešitev za nadzor dostopa. Ponuja varno in priročno alternativo običajnemu zaklepanju in odklepanju vrat.
Inteligentno upravljanje
Komplet vključuje daljinski upravljalnik za ključavnico in pogon za zaklepanje vrat. Ti sestavni deli omogočajo brezstično upravljanje vrat.
Sistem Homematic IP
Sistem Homematic IP ponuja širok nabor možnosti za optimizacijo, avtomatizacijo in varovanje vašega doma. V ponudbi je več kot 250 izdelkov.
Oblikovanje in prijaznost do uporabnika
Za izdelke Homematic IP je značilna kompaktna in elegantna zasnova. Mobilna aplikacija Homematic IP zagotavlja enostavno in intuitivno konfiguracijo.
Osrednja enota
Centralna enota omogoča nadzor sistema prek ethernetne povezave s standardnim usmerjevalnikom. Z mobilno aplikacijo lahko sistem upravljate od koder koli.
Brezžični pogon za zaklepanje vrat
Pogon za zaklepanje vrat omogoča priročno odklepanje, zaklepanje in odpiranje vrat. Je del sistema pametnega doma Homematic IP.
Enostavna montaža
Zaradi brezžične komunikacije in delovanja na baterije je upravljavec vratne ključavnice enostavno namestiti.
Nadzor dostopa
Uporabnik lahko individualno določi in nadzoruje dostop do vnosa z nastavljivimi pravicami dostopa.
Brezžični daljinski upravljalnik
Brezžični daljinski upravljalnik omogoča enostavno upravljanje pogona vratne ključavnice.
Pametna mobilna aplikacija Homematic IP
Aplikacija Homematic IP omogoča nadzor sistema prek pametnih naprav Android in iOS.
Komunikacija in varnost
Osrednja enota je z ethernetnim kablom povezana s standardnim usmerjevalnikom. Komunikacija med napravami je zaščitena s šifriranjem AES-128.
Pravilnik o zasebnosti
Med aktiviranjem ali delovanjem se ne zbirajo osebni podatki. Uporabniki ostanejo popolnoma anonimni.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.