Homematic IP Starter Kit - regulacija ogrevanja
136,55 €
131,78 €
108,02 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Starter Kit - regulacija ogrevanja
EAN: 4047976565375
Opis izdelka
Začetni komplet Homematic IP za inteligentno krmiljenje ogrevanja. Takojšnji prihranki energije in do 30-odstotno zmanjšanje stroškov.
Ponudba profesionalnih izdelkov
Homematic IP revolucionarno spreminja pametni dom. Nemška kakovost z 80-letno tradicijo.
Celovita rešitev
Široka modularnost z več kot 250 izvirnimi izdelki za inteligentno optimizacijo, avtomatizacijo, nadzor in varnost predmetov.
Komplet vsebuje
- Centralna enota (HmIP-HAP)
- 2 osnovni brezžični termostatski glavi (HmIP-eTRV-B)
- Brezplačna mobilna aplikacija Homematic IP v CZ lokalizaciji za Android in iOS
Inteligentne rešitve za nadzor ogrevanja
Pametne termostatske glave Homematic IP za avtomatizacijo ogrevanja. Eleganten dizajn, praktična zasnova in prijaznost do uporabnika.
Zanesljive rešitve za različne vrste predmetov
Rešitve za nadzor ogrevanja in varčevanje z energijo za hiše, stanovanja, hiše, pisarne, garaže, trgovine, skladišča ali pisarne.
Centralna enota (HmIP-HAP)
Priročna nastavitev in nadzor varnostnega in pametnega domačega sistema Homematic IP prek ethernetne povezave s standardnim usmerjevalnikom in intuitivne aplikacije.
Zmogljivost sistema
Povežite do 15 uporabnikov, 80 sistemskih komponent, video kamere in ustvarite nešteto scenarijev. S priključitvijo druge centralne enote lahko dodate do 40 dodatnih sistemskih komponent.
Brezžična termostatska glava Basic (HmIP-eTRV-B) s prikazovalnikom LED
Visokotehnološka rešitev termostatskih glav Basic iz serije Homematic IP. Regulacija temperature v časovnih intervalih (do 6 faz ogrevanja na dan z individualno nastavljivo temperaturo).
Pametna mobilna aplikacija Homematic IP
Intuitivna aplikacija v češki lokalizaciji se redno posodablja in razširja z dodatnimi funkcijami in napravami. Ponuja jasen pregled vseh možnih funkcij in scenarijev.
Glasovno upravljanje pametnega doma
Priročno glasovno upravljanje z Amazon Alexa in Google Assistant.
Komunikacija in varnost
Osrednja enota je prek ethernetnega kabla povezana s standardnim usmerjevalnikom in služi kot vmesnik med oblakom Homematic IP in napravami Homematic IP v vašem domu.
Pravilnik o zasebnosti
Med aktiviranjem ali delovanjem se ne zbirajo osebni podatki, zato uporabniki ostanejo popolnoma anonimni.
Funkcije sklopa
- Pametni dom in inteligentni brezžični varnostni sistem v enem
- Avtomatiziran nadzor sobne temperature s takojšnjimi prihranki in do 30-odstotnim zmanjšanjem stroškov
- Nadzor in nastavitve prek aplikacije Homematic IP
- Podpora za operacijska sistema iOS in Android
- Podpora za glasovno upravljanje (Amazon Alexa, Google Assistant)
- Podpora storitve Home Connect Plus
Vsebina paketa
- Začetni komplet - regulacija ogrevanja (1x centralna enota, 2x osnovna termostatska glava)
- 1x napajalnik za centralno enoto
- 1x omrežni kabel UTP (RJ-45)
- 2x adapter za ventil Danfoss (RA)
- 4x alkalne baterije AA
- Material za montažo
- Češka navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.