iGET HOME GW1
28,06 €
27,15 €
22,25 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET HOME Gateway GW1
Domača inteligenca na dosegu roke. Z iGET HOME Gateway GW1 imate nadzor nad svojim domom. To pametno vozlišče podpira različico ZigBee 3.0 in vse prejšnje različice, Wi-Fi 802.11 b/g/n ter druge naprave, kot so Philips HUE, Tuya, Lidl itd.
Univerzalna združljivost
Vrata iGET HOME Gateway GW1, ki so združljiva z operacijskima sistemoma Android in iOS, omogočajo spremljanje in nadzor vseh priključenih senzorjev, termoglavic, razsvetljave in še več.
Podpora za ZigBee 3.0
Podpora najnovejšemu protokolu ZigBee 3.0 zagotavlja največjo stabilnost in združljivost z več kot 300 vrstami univerzalne dodatne opreme, vključno z iGET HOME.
Logične in samodejne funkcije
Gateway GW1 omogoča dodajanje številnih drugih logičnih in samodejnih funkcij, kot so nastavitev temperature za vse sobe, izklop naprav ali luči z enim samim gumbom.
Aplikacija iGET HOME
Aplikacija je brezplačno na voljo v storitvah Google Play in iOS. Aplikacija je vedno popolnoma brezplačna in je na voljo v češkem, slovaškem, poljskem, madžarskem, angleškem in številnih drugih jezikih.
Brezžični prenos in združljivost s senzorji in napravami ZigBee
Senzorji in naprave so z vratom povezani prek brezžičnega prenosa s protokolom ZigBee 3.0. Vsi dodatki in drugi izdelki ZigBee so združljivi s tem prehodom.
Samodejna posodobitev vdelane programske opreme
Vhod samodejno preveri razpoložljivost najnovejše vdelane programske opreme v strežniku in jo namesti samodejno ali po potrditvi uporabnika. Posodobitev je zelo hitra in traja približno 1 minuto.
Tehnične specifikacije
- Napajanje: vključen napajalnik 5V DC 1A
- Velikost in teža: 62 x 62 x 15 mm, 31 g
- Omrežna povezljivost: Wi-Fi 2,4 GHz b/g/n
- Komunikacija s senzorji: ZigBee 3.0
- Poraba energije: največ 1 W
- Vlažnost okolja: do 90 % brez kondenzacije
- Delovna temperatura: od -10 °C do 50 °C
Vsebina paketa
- HOME Gateway GW1 - osrednja enota za nadzor vseh brezžičnih senzorjev ZigBee in njihovo upravljanje
- Napajalni kabel USB - microUSB
- Napajalnik USB
- UIG - Uporabniški priročnik v češčini, slovaščini, poljščini, angleščini in madžarščini.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.