iGET HOME GW1

- 3%

simbolična fotografija

iGET HOME GW1
iGET HOME GW1
iGET HOME GW1
iGET HOME GW1
iGET HOME GW1
številka artikla
3436429
OEM
GW1
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v sredo že pri vas

28,06 €

27,15 €

22,25 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 26,27 €
Na zalogi 1 kos, v sredo že pri vas

27,15 €

28,06 €

22,25 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET HOME Gateway GW1

Domača inteligenca na dosegu roke. Z iGET HOME Gateway GW1 imate nadzor nad svojim domom. To pametno vozlišče podpira različico ZigBee 3.0 in vse prejšnje različice, Wi-Fi 802.11 b/g/n ter druge naprave, kot so Philips HUE, Tuya, Lidl itd.

Univerzalna združljivost

Vrata iGET HOME Gateway GW1, ki so združljiva z operacijskima sistemoma Android in iOS, omogočajo spremljanje in nadzor vseh priključenih senzorjev, termoglavic, razsvetljave in še več.

Podpora za ZigBee 3.0

Podpora najnovejšemu protokolu ZigBee 3.0 zagotavlja največjo stabilnost in združljivost z več kot 300 vrstami univerzalne dodatne opreme, vključno z iGET HOME.

Logične in samodejne funkcije

Gateway GW1 omogoča dodajanje številnih drugih logičnih in samodejnih funkcij, kot so nastavitev temperature za vse sobe, izklop naprav ali luči z enim samim gumbom.

Aplikacija iGET HOME

Aplikacija je brezplačno na voljo v storitvah Google Play in iOS. Aplikacija je vedno popolnoma brezplačna in je na voljo v češkem, slovaškem, poljskem, madžarskem, angleškem in številnih drugih jezikih.

Brezžični prenos in združljivost s senzorji in napravami ZigBee

Senzorji in naprave so z vratom povezani prek brezžičnega prenosa s protokolom ZigBee 3.0. Vsi dodatki in drugi izdelki ZigBee so združljivi s tem prehodom.

Samodejna posodobitev vdelane programske opreme

Vhod samodejno preveri razpoložljivost najnovejše vdelane programske opreme v strežniku in jo namesti samodejno ali po potrditvi uporabnika. Posodobitev je zelo hitra in traja približno 1 minuto.

Tehnične specifikacije

  • Napajanje: vključen napajalnik 5V DC 1A
  • Velikost in teža: 62 x 62 x 15 mm, 31 g
  • Omrežna povezljivost: Wi-Fi 2,4 GHz b/g/n
  • Komunikacija s senzorji: ZigBee 3.0
  • Poraba energije: največ 1 W
  • Vlažnost okolja: do 90 % brez kondenzacije
  • Delovna temperatura: od -10 °C do 50 °C

Vsebina paketa

  • HOME Gateway GW1 - osrednja enota za nadzor vseh brezžičnih senzorjev ZigBee in njihovo upravljanje
  • Napajalni kabel USB - microUSB
  • Napajalnik USB
  • UIG - Uporabniški priročnik v češčini, slovaščini, poljščini, angleščini in madžarščini.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Kompatibilnost
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.