Ajax StarterKit Plus bela (13540)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ajax StarterKit Plus: popoln varnostni sistem
Ajax StarterKit Plus je jedro vašega varnostnega sistema. Zanesljivo vas varuje pred vlomom, požarom ali poplavo.
Strokovna zaščita življenja in premoženja
Edinstvena brezčasna zasnova in največja prijaznost do uporabnika. Ajax je neposredna konkurenca sistemom Jablotron ali Paradox.
Ajax Hub Plus: hrbtenica sistema
Izboljšana različica osrednje nadzorne plošče. Komunicira z drugimi komponentami vašega sistema s protokolom Jaweller.
Varnost na prvem mestu
Vsi sestavni deli imajo 2. stopnjo varnosti v skladu s standardom EN 50131. To zagotavlja višjo stopnjo varnosti.
Pametna aplikacija Ajax
Za največje udobje je bila razvita pametna aplikacija Ajax. Na voljo je za operacijska sistema Android in iOS ter je v celoti v češkem jeziku.
Ajax StarterKit Plus vključuje:
- 1x vozlišče Ajax Hub Plus
- 1x Ajax SpaceControl
- 1x Ajax DoorProtect
- 1x Ajax MotionProtect
Draguljar: Brez žic, brez skrbi
Komunikacijski protokol Jeweller omogoča povezovanje komponent z vozliščem Ajax Hub Plus na razdalji do 2.000 m.
Življenjska doba baterije do 7 let
Naprave uravnavajo moč radijskega signala, da podaljšajo življenjsko dobo baterije.
Ajax Cloud: digitalni ekosistem
Razširi zmogljivosti vseh naprav Ajax. Vse računske operacije in procesi so obdelani hitro in natančno.
hiter prenos alarmnega sporočila
Prenos alarmnega sporočila iz vozlišča Ajax Hub Plus do strežnika in uporabnika traja le nekaj milisekund.
SmartBracket: hitra in strokovna namestitev
Zaradi edinstvenega nosilca SmartBracket je namestitev komponent Ajax izjemno enostavna in hitra.
Pametna aplikacija Ajax
Omogoča hiter in intuitiven nadzor ter konfiguracijo sistema podnevi in ponoči.
Prenesite aplikacijo Smart Ajax
Pametna aplikacija Ajax je pripravljena za uporabo v nekaj trenutkih po prenosu in namestitvi.
Funkcije pametne aplikacije Ajax
- Nadzor stanja sistema
- Takojšnja obvestila
- Preverjanje videoposnetkov s kamerami IP
- Testiranje in konfiguracija na daljavo
- Podrobne informacije o stanju sistema
- Redne brezplačne posodobitve
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.