Homematic IP Razširjeni začetni komplet - regulacija ogrevanja
235,63 €
227,44 €
186,43 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Razširjeni začetni komplet - regulacija ogrevanja
Opis izdelka
EAN: 703123017701
Domov
Pametno upravljanje ogrevanja s sistemom Homematic IP. Začnite z našim razširjenim začetnim kompletom.
Varčevanje z energijo
Z našim kompletom izboljšajte svoj dom in zmanjšajte stroške energije za do 30 %.
Vsebina paketa
- 1x centralna enota HmIP-HAP
- 2x termostatska glava HmIP-eTRV-2
- 1x stenski termostat HmIP-WTH-1
Osrednja enota
Srce vašega pametnega doma je naša osrednja enota HmIP-HAP.
Termostatska glava
Z našo termostatsko glavo HmIP-eTRV-2 poskrbite, da bo vaš dom topel.
Stenski termostat
Z našim stenskim termostatom HmIP-WTH-1 lahko nadzorujete temperaturo in vlažnost.
Enostavna namestitev
Naš komplet ni potreben za ožičenje, zato ga lahko namestite v nekaj minutah.
Glasovno upravljanje
Združljiv z Google Assistantom, Amazon Alexo in Home Connect Plus.
Varnost
Naše sisteme redno testira in certificira neodvisni inštitut VDE.
Aplikacija
Svoj sistem nadzorujte z našo brezplačno aplikacijo s češkim vmesnikom.
Značilnosti
- Avtomatiziran nadzor ogrevanja
- Prihranek energije do 30 %
- Enostavna namestitev
- Glasovno upravljanje
- Visoka varnost
- Podpora za operacijske sisteme iOs in Android
Vsebina paketa
- 1x centralna enota HmIP-HAP
- 2x termostatska glava HmIP-eTRV-2
- 1x stenski termostat HmIP-WTH-1
- dodatki
- montažni material
- Češka navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.