Vozlišče Ajax bela (7561)

- 19%

simbolična fotografija

Vozlišče Ajax bela (7561)
Vozlišče Ajax bela (7561)
Vozlišče Ajax bela (7561)
Vozlišče Ajax bela (7561)
Vozlišče Ajax bela (7561)
številka artikla
3491422
OEM
AJAX7561
Proizvajalec
AJAX
Točke zvestobe: 9
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Vozlišče Ajax bela (7561)

Vozlišče Ajax je osrednja enota varnostnega sistema Ajax. Zbira podatke iz komponent in analizira grožnje.

Največja zmogljivost

Brezžična tehnologija Jeweller omogoča komunikacijo do 2.000 m na prostem.

Procesor ARM zagotavlja zadostno zmogljivost za računske operacije.

Sistem komunicira prek omrežja Ethernet z rezervno povezavo prek omrežja GSM.

Alarm in drugi dogodki so sporočeni s potisnimi obvestili, sporočili SMS ali klici.

Priključite lahko do 100 komponent.

Sistem podpira do 50 uporabnikov in neposredno povezavo s centrom za spremljanje in sprejemanje alarmov.

Podpora za kamere IP drugih proizvajalcev.

Zaščita pred neuspehom in sabotažo

Vsi priključki in stikala so skriti znotraj naprave.

Ohišje je zaščiteno pred sabotažo.

Opozorilo ob izklopu zunanjega napajanja.

Vgrajena rezervna baterija deluje do 15 ur.

Nastavljiv interval preverjanja priključenih komponent od 12 do 300 sekund.

Sistemi za odkrivanje in odpravljanje motenj, šifriranje in avtentikacijo komunikacij.

Operacijski sistem v realnem času ščiti sistem pred virusi in vdori.

Vgrajeni modul GSM zagotavlja rezervno komunikacijo v primeru izpada interneta.

Neprekinjeno posodabljanje z algoritmom DeliverAnyway tudi v primeru izpada omrežja.

Brezhibno delovanje

Sistem je popolnoma funkcionalen tudi pri zelo počasni internetni povezavi - zadostuje 0,5 kbit/s GPRS.

dvosmerna komunikacija s komponentami za redno testiranje njihove funkcionalnosti in enostavno nastavitev.

Brezplačne samodejne posodobitve programske in vdelane programske opreme.

Sistem upravljajte z daljinskim upravljalnikom ali brezplačno mobilno aplikacijo (Android/iOS).

Vozlišče Ajax Hub v pomnilniku shranjuje zgodovino vseh sistemskih dogodkov.

Tehnologija geografske ograje vas opomni, da morate sistem vklopiti, ko odhajate, in ga izklopiti, ko se vrnete domov.

Enostavna namestitev na profesionalni ravni

Zaradi interaktivnega priročnika in nosilcev SmartBracket lahko sistem namestite v 15 minutah.

Razpoložljivost komponent, območja zaznavanja, ravni radijskega šuma in kakovost povezave lahko preverite na daljavo prek mobilne aplikacije.

Nove naprave lahko v sistem dodate preprosto s pritiskom na gumb in skeniranjem kode QR.

Tehnološki dragulj

Izjemno tanek napajalnik AC 50 ~ 230 V je vgrajen v ohišje naprave in je globok le 40 milimetrov.

Specifikacije

  • Dimenzije: 162,7 x 162,7 x 35,9 mm
  • Teža: 320 g
  • Napajanje: 110-250 V AC
  • Moč radijskega signala: 8,20 dBm / 6,60 mW (največ 25 mW)
  • Delovna temperatura: 0 °C ~ 50 °C
  • Povezljivost: GSM (850/900/1800/1900 MHz), GPRS, Ethernet
  • Komunikacijski protokol: (868,0 - 868,6 MHz)
  • Doseg radijskega signala: Do 2.000 m (na prostem)
  • Podprte kartice SIM: mini SIM 2G
  • Rezervna baterija: 2 Ah Li-Ion (rezervni čas do 15 ur)
  • Podpora za kamero IP: da (protokol RTSP)
  • Mobilne aplikacije: iOS 9 in novejši, Android 4.1 in novejši
  • Največje število uporabnikov: 50
  • Največje število povezanih komponent: 100
  • Največje število sob: 50 (logična delitev)
  • Zaščita pred sabotažo: Da
  • Stopnja varnosti: 2 - nizko do srednje tveganje
  • Razred okolja: I. - zaprto

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.