Homematic IP Extended Starter Kit - Varnost in nadzor dostopa
300,73 €
290,27 €
237,93 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Extended Starter Kit - Varnost in nadzor dostopa
EAN izdelka: 703123017763
Opis izdelka
Začetni komplet za pametni dom s poudarkom na varnosti dostopa.
Vključuje osvetljeno zunanjo tipkovnico in inteligentni pogon za zaklepanje vrat.
Prednosti izdelka
Pametno upravljanje vrat in spremenljivo upravljanje drugih komponent.
Vaš pametni telefon postane digitalni ključ.
Visokotehnološka rešitev za pogon vratnih ključavnic.
Vsebina paketa
- Centralna nadzorna enota HmIP-HAP
- Zunanja tipkovnica HmIP-WKP
- HmIP-DLD brezžični inteligentni pogon za zaklepanje vrat
- Eleganten brezžični obesek za ključe HmIP-KRCK
Metoda spremenljivega nadzora
Možnosti nadzora za vse starosti.
Upravljanje ročno, s tipkovnico, glasom ali mobilno aplikacijo.
Nadzor dostopa
Izbirni in intuitivni nadzor dostopa.
Programiranje scenarijev in optimizacija funkcij dostopa.
Nadzor dostopa
Individualno določite in nadzorujte dostop do vhoda.
Nastavljiva dovoljenja za dostop.
Zunanja tipkovnica
Vgrajen senzor bližine, ki aktivira osvetlitev ozadja.
Konfigurirate lahko do osem kod za dostop.
Delovanje sistema
Brezžična povezava naprave s centralno enoto HmIP-HAP.
Priročna nastavitev in nadzor sistema pametnega doma prek aplikacije.
Široka paleta aplikacij
Idealno za vsestransko zaščito v domovih, pisarnah, stanovanjih, počitniških hišicah itd.
Možnost postopne razširitve sistema pametnega doma.
Glasovno upravljanje
Podpora za glasovno upravljanje in komunikacijo z Google Assistant, Amazon Alexa.
Med napravami je na voljo varna, stabilna in zanesljiva komunikacija.
Enostavna namestitev
Brezžična komunikacija in delovanje posameznih komponent na baterije.
Enostavna namestitev brez potrebe po ožičenju.
Ključne lastnosti
- Pametni dom in pametni brezžični varnostni sistem v enem.
- Enostavna namestitev in upravljanje.
- Daljinsko odklepanje, zaklepanje in odpiranje vrat.
- Sistem je mogoče razširiti z drugimi izdelki Homematic IP.
- Podpora operacijskim sistemom iOs in Android z brezplačnimi posodobitvami programske opreme.
- Podpora za glasovno upravljanje (Amazon Alexa, Google Assistant).
- Podpora za storitev Home Connect Plus.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.