Homematic IP Razširjeni začetni komplet - regulacija ogrevanja
471,36 €
427,44 €
350,36 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Razširjeni začetni komplet - regulacija ogrevanja
EAN: 703123017725
Opis izdelka
Razširjeni začetni komplet Homematic IP - nadzor ogrevanja je namenjen začetni integraciji pametnega doma Homematic IP.
Varčevanje z energijo
Komplet omogoča daljinski nadzor sobne temperature in procesa ogrevanja glede na individualne potrebe, kar omogoča do 30-odstotni prihranek energije.
Vsebina paketa
- Centralna enota HmIP-HAP
- 4x Termostatska glava HmIP-eTRV-2
- 3x Stenski termostat s senzorjem temperature in vlage HmIP-WTH-1
Osrednja enota
Osrednja enota HmIP-HAP omogoča priročno nastavitev in nadzor kompleksnega sistema pametnega doma z intuitivno aplikacijo.
Termostatska glava
Termostatska glava Optimal HmIP-eTRV-2 je zasnovana tako, da nadzoruje in nadzoruje dovod tople vode do telesa radiatorja.
Stenski termostat
Stenski termostat HmIP-WTH-1 je inteligenten način za uravnavanje ogrevanja in varčevanje z energijo.
Spanje brez motenj
Termostatske glave Homematic IP so zaradi tihega delovanja primerne tudi za vgradnjo v spalnice in otroške sobe.
Možnosti uporabe
Sistem Homematic IP je idealen za vgradnjo v domove, pisarne, stanovanja, hiše itd.
Zmogljivost sistema
Na centralno enoto HmIP-HAP je lahko priključenih do 15 uporabnikov in 80 sistemskih komponent.
Glasovno upravljanje
Sistem Homematic IP ponuja podporo za glasovno upravljanje in komunikacijo z Google Assistant, Amazon Alexa in tehnologijo Home Connect Plus.
Enostavna namestitev
Namestitev sistema je preprosta in traja le nekaj minut.
Ključne lastnosti
- Avtomatiziran nadzor ogrevanja
- Prihranek energije do 30 %.
- Podpora za glasovno upravljanje
- Visoka varnost s celovitim šifriranjem AES
- Podpora za operacijske sisteme iOs in Android
Vsebina paketa
- 1x centralna enota HmIP-HAP
- 4x Termostatska glava HmIP-eTRV-2
- 3x stenski termostat HmIP-WTH-1
- Dodatki
- Material za montažo
- Češka navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.