Homematic IP Starter Kit - Komplet za regulacijo ogrevanja Evo
238,18 €
229,88 €
188,43 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Starter Kit - Komplet za regulacijo ogrevanja Evo
EAN: 703123017756
Opis izdelka
Homematic IP Starter Kit - Komplet za nadzor ogrevanja Evo je namenjen začetni integraciji pametnega doma Homematic IP.
Omogoča daljinski nadzor sobne temperature in procesa ogrevanja glede na individualne potrebe.
To omogoča takojšnje prihranke in do 30-odstotno zmanjšanje stroškov energije.
Vsebina paketa
- Centralna enota HmIP-HAP
- 2x termostatska glava HmIP-eTRV-E
- Dodatki
- Material za montažo
- Češka navodila
Centralna enota HmIP-HAP
Osrednja enota HmIP-HAP je srce vašega pametnega doma.
Povezuje vse naprave Homematic IP prek brezplačnega, neomejenega oblaka.
Z njim lahko sistem nastavite in upravljate od koder koli na svetu.
Termostatska glava HmIP-eTRV-E
Termostatska glava HmIP-eTRV-E je namenjena krmiljenju in nadzoru dovoda tople vode v telo radiatorja.
Temperaturo lahko spreminjate ročno, jo upravljate z enim od stenskih termostatov Homematic IP ali pa jo daljinsko upravljate in avtomatizirate prek mobilne aplikacije.
Aplikacija Homematic IP
Aplikacija Homematic IP je na voljo za Android in iOS.
Omogoča takojšen odziv na sporočila in opozorila iz sistema pametnega doma.
Glasovno upravljanje
Sistem pametnega doma Homematic IP ponuja tudi podporo za glasovno upravljanje in komunikacijo z Google Assistantom, Amazon Alexo in tehnologijo Home Connect Plus.
Enostavna namestitev
Brezžična komunikacija in baterijsko delovanje termostatskih glav omogoča enostavno namestitev brez potrebe po ožičenju.
Ključne lastnosti
- Avtomatiziran nadzor ogrevanja s takojšnjimi prihranki in do 30-odstotnim zmanjšanjem stroškov energije.
- Sistem je mogoče razširiti z drugimi izdelki Homematic IP za varnost, avtomatizacijo in nadzor ogrevanja.
- Pametna aplikacija Homematic IP za enostavno konfiguracijo in pregled sistema iz pametnega telefona.
- Visoka varnost zaradi celovitega šifriranja AES in lokacije strežnika v Nemčiji.
- Podpora operacijskim sistemom iOs in Android z brezplačnimi posodobitvami programske opreme.
- Podpora za glasovno upravljanje (Amazon Alexa, Google Assistant).
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.