Ajax Hub (8EU) ASP črna (38236)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ajax Hub Black - Vaše varnostno središče
Vozlišče Ajax Hub Black je srce vašega varnostnega sistema Ajax. Spremlja vse komponente v vašem brezžičnem omrežju in zbira podatke prek edinstvenega protokola Jeweller.
Lastnosti vozlišča Ajax Hub Black
- Največja zmogljivost: komunikacija s komponentami do 2.000 m na odprtem prostoru.
- Procesor ARM: zagotavlja zadostno zmogljivost za pomembne računalniške operacije.
- Povezava: komunicira prek omrežja Ethernet z rezervno povezavo prek omrežja GSM.
- Opozorilo: opozarja na grožnje s potisnimi obvestili, sporočili SMS ali klici.
- Zmogljivost: priključite lahko do 100 komponent in podpirate do 50 uporabnikov.
Zaščita pred neuspehom in sabotažo
- Sabotaža: Vsi priključki in stikala so skriti v napravi, ohišje pa je zaščiteno pred sabotažo.
- Rezervno napajanje: vgrajena baterija za do 15 ur.
- Odkrivanje in odpravljanje motenj: sistemi za šifriranje komunikacij in avtentikacijo za maksimalno zaščito sistema pred vdori.
- Operacijski sistem v realnem času: ščiti sistem pred virusi in vdori.
Brezhibno delovanje
- Funkcionalnost: sistem je popolnoma funkcionalen tudi pri zelo počasni internetni povezavi - zadostuje 0,5 kbit/s GPRS.
- Samodejne posodobitve: programska in vdelana programska oprema naprave se redno in brezplačno posodabljata.
- Upravljanje: sistem lahko upravljate z daljinskim upravljalnikom ali brezplačno mobilno aplikacijo (Android/iOS).
- Zgodovina: vozlišče Ajax hrani zgodovino vseh sistemskih dogodkov.
Enostavna namestitev na profesionalni ravni
- Namestitev: zaradi interaktivnega priročnika in nosilcev SmartBracket lahko sistem namestite v 15 minutah.
- Testiranje: razpoložljivost komponent, območja zaznavanja, ravni radijskega šuma in kakovost povezave je mogoče testirati na daljavo prek mobilne aplikacije.
Tehnološki dragulj
Izjemno tanek napajalnik AC 50 ~ 230 V je vgrajen v ohišje naprave in je globok le 40 milimetrov.
Specifikacije
Dimenzije: 162,7 x 162,7 x 35,9 mm
Teža: 320 g
Napajanje: 110-250 V AC
Delovna temperatura: 0 °C ~ 50 °C
Povezljivost: GSM (850/900/1800/1900 MHz), GPRS, Ethernet
Doseg radijskega signala: Do 2.000 m (na odprtem prostoru)
Rezervna baterija: 2 Ah Li-Ion (rezervni čas do 15 ur)
Mobilne aplikacije: iOS 9 in novejši, Android 4.1 in novejši
Največje število uporabnikov: 50
Največje število povezanih komponent: 100
EAN koda: 0856963007088
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.