Ajax Hub 2 4G (8EU/ECG) ASP bela (38241)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ajax Hub 2 LTE (4G) bela (33152)
EAN: 4823114008153
Opis izdelka
Vaša varnost je v rokah osrednje nadzorne plošče Hub 2 LTE (4G).
Nadzor in konfiguracija prek Ajaxa.
Podpora omrežju LTE (4G) za stalno povezljivost.
Varnost brez skrbi
Samodejno opozarjanje uporabnikov in alarmnega centra ob zaznavi gibanja.
Oglejte si slike detektorja gibanja MotionCam.
Vedno v povezavi z
ethernetna povezava in dve kartici SIM za zagotavljanje povezljivosti.
Alarmna sporočila in slike so na voljo v nekaj sekundah.
Odpornost na težave
Hub 2 LTE (4G) vas obvesti o morebitnih okvarah detektorja.
V primeru izpada električne energije deluje na rezervno baterijo do 16 ur.
Razvoj z vsako posodobitvijo
Operacijski sistem OS Malevich za največjo zanesljivost.
Redne samodejne posodobitve sistema za nenehno izboljševanje.
Edinstvene komunikacijske tehnologije
Jeweller za šifrirano komunikacijo na razdaljah do 2.000 m.
Krila za hiter prenos zajetih slik z detektorji MotionCam.
Varen dom in avtomatizacija
proaktivno upiranje prepoznanim grožnjam in zmanjševanje rutinskih ukrepov.
Za odzivanje na grožnje in načrtovanje ukrepov je mogoče pripraviti scenarije.
Tehnične specifikacije
- Največje število naprav: 100
- Največje število uporabnikov: 50
- Največje število sob: 50
- Podpora za podaljševalnik signala ReX: da (največ 5 v sistemu)
- Podpora za detektor gibanja MotionCam: da
- Scenariji: 32
- Skupine (podsistemi): 9
- Mobilne aplikacije: iOS 9.1 in novejši; Android 4.4 in novejši
- Komunikacijski kanali: Ethernet, GSM 2G (GSM900/DCS1800 (B3/B8)); 3G (WCDMA 850/900/2100 (B1/B5/B8)); LTE - 4G (FDD B1/B3/B5/B7/B8/B20
- Informacije o alarmu: dostava sporočila: 0,15 s; obvestilo: SMS, klic, potisno obvestilo
- Preklop med SIM1 in SIM2: v 4 minutah
- Komunikacija s PPC: ID stika, SIA (DC-09)
- Procesor: ARM
- Operacijski sistem: OS Malevič
- Napajanje: 110-230 V AC (Hub 2 LTE (4G)) / 8-20 V DC (Hub 2 12V); vgrajena rezervna baterija: 2 Ah Li-Ion; do 15 ur rezervnega napajanja (ko sta modul Ethernet izklopljena); poraba energije: 10 W
- Radijska tehnologija Jeweller: domet komunikacije z napravami - do 2.000 m na odprtem prostoru; dvosmerna komunikacija; delovna frekvenca: 868,0-868,6 MHz; samoregulacija oddajne moči - do 25 mW; blokovno šifriranje na podlagi algoritma AES; interval anketiranja naprav s strani vozlišča: 12-300 s; samodejni preklop na neprekinjen kanal
- Podprta vrsta kartice SIM: 2x Micro-SIM
- Zaščita pred sabotažo: Preverjanje pristnosti naprave; zaznavanje motenj radijskega signala; opozorilo o nepooblaščenem vdoru
- Videonadzor: do 25 kamer ali snemalnih naprav
- Območje delovne temperature: od -10 °C do 40 °C
- Dimenzije: 163 × 163 × 36 mm
- Teža: 362 g
- Certifikacija: stopnja varnosti 2, okoljski razred II v skladu s standardom EN 50131, CE
- Garancija: 24 mesecev od datuma prodaje (baterija ni krita)
Vsebina paketa
- Ajax Hub 2 LTE (4G)
- Nosilec SmartBracket
- Napajalni kabel
- Ethernetni kabel
- Material za montažo
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.