Xerox Phaser B310V_DNI, črno-beli laserski tiskalnik, A4, 40 strani na minuto, WiFi, obojestranski tisk
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xerox Phaser B310V_DNI
Črno-beli laserski tiskalnik, ki je idealen za majhne in zasedene delovne skupine ter domače pisarne.
Pripravljen za mobilne naprave
Varno tiskanje iz najljubših mobilnih naprav prek storitev Apple AirPrint, Mopria, tiskanja s Chromebookom, Wi-Fi in Wi-Fi Direct.
Varnost od konca do konca
Napredne varnostne funkcije zagotavljajo celovito zaščito pred kibernetskimi grožnjami z zavarovanjem dostopa ter zaščito občutljivih podatkov in dokumentov.
Nastavitev je preprosta
S programsko opremo Xerox Smart Start porabite več časa za tiskanje in manj za nastavitve. V nekaj minutah se povežite z domačim ali poslovnim omrežjem Wi-Fi.
Majhen, tih in zmogljiv
Velika moč v kompaktnem ohišju, ki se prilega prav tam, kjer ga potrebujete. Izjemno tiho delovanje in visoke hitrosti tiskanja zmanjšujejo motnje pri delu.
Upravljanje z enim dotikom
Xeroxovi gonilniki za tiskanje in aplikacija Xerox Print & Scan Experience omogočata priročen dostop do nastavitev tiskalnika in funkcij tiskanja prek prenosnega ali osebnega računalnika.
Tehnične specifikacije
- Hitrost: do 42 črno-belih strani na minuto v formatu Letter / 40 črno-belih strani na minuto v formatu A4
- Delovni cikel: do: 80.000 strani/mesec
- Procesor: 1 GHz dvojedrni procesor
- Pomnilnik: 256 MB
- Povezljivost: hitri USB 2.0, Ethernet 10/100 Base TX, brezžično lokalno omrežje 802.11b/g/n
- Ločljivost tiskanja: 600 x 600 dpi, kakovost slike 2400
- Hitrost tiskanja prve strani: 5,2 sekunde
- Jezik opisa strani: PCL 5/6, PostScript 3
Kaj je vključeno
- Tiskalnik Xerox B310
- Vnaprej nameščena tiskalna kartuša z začetno zmogljivostjo - črna: zmogljivost 2 500 izpisov
- Programska oprema in zgoščenka z dokumentacijo
- Varnostni list izdelka, Priročnik za namestitev
- Kratka navodila za uporabo
- Napajalni kabel
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.