M6500NW laser MTF USB LAN WiFi PANTUM
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
PANTUM M6500NW - Večfunkcijski laserski tiskalnik
Vaša pisarniška izbira za vsestransko tiskanje.
Tehnologija in funkcije
Laserska tehnologija za tiskanje, skeniranje in kopiranje. Idealno za format A4.
Hitrost in kakovost tiskanja
Hitrost tiskanja do 22 strani na minuto. Prva stran natisnjena v manj kot 8 sekundah.
Skener
Ploski optični bralnik z ločljivostjo do 1200 x 1200 DPI. Skenirajte v računalnik, e-pošto, FTP in mobilne naprave.
Fotokopiranje
Hitrost kopiranja do 22 strani na minuto. Kopira lahko več izvirnikov hkrati.
Podpora za mobilno tiskanje
Podpora za tiskanje prek aplikacij Airprint in Pantum APP. Tiskanje iz več naprav je enostavno in priročno.
Zmogljivost in pladenj
vhodni pladenj za 150 listov in izhodni pladenj za 100 listov. Največja mesečna obremenitev 20 000 strani.
Povezljivost in združljivost
Možnosti povezovanja prek USB, LAN in WiFi. Združljiv z več napravami za priročno tiskanje.
Namestitev in delovanje
Enostavna namestitev gonilnika. Obojestransko kopiranje identifikacijskih kartic za lažje upravljanje.
Kakovost in učinkovitost
Zagotavlja visokokakovostno, učinkovito in nemoteno tiskanje. Zmanjšuje tveganje zastojev papirja za stabilno in nemoteno tiskanje.
Dostava in storitve
Vsak nov tiskalnik Pantum je opremljen s kartušo (tonerjem). Uradni servisni center Pantum na Češkem in Slovaškem.
Koda izdelka: M6500NW
EAN: 6936358031424
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.