P2500W mono laser SF 22 st/m WiFi PANTUM

simbolična fotografija

P2500W mono laser SF 22 st/m WiFi PANTUM
P2500W mono laser SF 22 st/m WiFi PANTUM
P2500W mono laser SF 22 st/m WiFi PANTUM
P2500W mono laser SF 22 st/m WiFi PANTUM
P2500W mono laser SF 22 st/m WiFi PANTUM
številka artikla
745020911
Proizvajalec
PANTUM
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Mono laserski tiskalnik PANTUM P2500W

Zelo učinkovit tiskalnik za vse vaše potrebe tiskanja.

Tehnične specifikacije

  • Tehnologija: laser
  • Format: A4
  • Vrsta tiska: črno-bela
  • Pomnilnik: 128 MB

Hitrost in kakovost tiskanja

  • Hitrost črnega tiskanja: 22 strani na minuto
  • Prva stran natisnjena v ≤7,8 sekunde
  • Ločljivost črno-belega tiska: 1.200 × 1.200 DPI

Kapaciteta pladnja

  • Vhodni pladenj: 150 listov
  • Izhodni pladenj: 100 listov
  • Obojestransko tiskanje: ročno

Povezljivost in združljivost

  • Vmesnik: hitri USB 2.0, WiFi 802.11b/g/n
  • Podpora za mobilno tiskanje: airprint

Vzdržljivost in učinkovitost

  • Največja mesečna obremenitev: 15.000 strani
  • Priporočeno število strani na mesec: 2 000
  • Nadomestni toner: P×-210 (1.600 strani)

Poraba

  • Tiskanje: 370 W
  • Način mirovanja: okolju prijazen

PANTUM P2500W - zanesljiv pomočnik za vaš dom ali pisarno.

Parametri

Fax
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Zaslon
Povezava
Ločljivost tiska
Čitalec kartic
Tisk
Večfunkcijskost
Spomin
Maks. format tiska
Hitrost tiska - ČB
Posoda za papir (liste)
Rezervno polnilo
Ločena polnila
Dvostranski način
Poraba

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.