BROTHER mono laserski tiskalnik HL-1223WE - A4, 21ppm, 2400x600, 32MB, GDI, USB 2.0, WIFI, 150l, začetni toner 1500str

simbolična fotografija

BROTHER mono laserski tiskalnik HL-1223WE - A4, 21ppm, 2400x600, 32MB, GDI, USB 2.0, WIFI, 150l, začetni toner 1500str
BROTHER mono laserski tiskalnik HL-1223WE - A4, 21ppm, 2400x600, 32MB, GDI, USB 2.0, WIFI, 150l, začetni toner 1500str
TOP
številka artikla
33860226
OEM
HL1223WEYJ1
Proizvajalec
Brother
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Laserski tiskalnik Brother HL-1223WE

Koda izdelka: 0000338602263. Laserski tiskalnik z elektrofotografsko tehnologijo.

Tehnične specifikacije

Model: HL-1223WE

Vrsta tiskalnika: laserski

Metoda tiskanja: elektrofotografski laser

Kapaciteta pomnilnika: 32 MB

Napajanje in poraba energije

  • 220-240 V AC 50/60 Hz
  • Največja poraba energije: približno 1,056 W
  • Tiskanje: približno 380 W pri 25 °C
  • Povezovanje z omrežjem v načinu pripravljenosti: Približno 1,3 W
  • Pripravljenost: približno 40 W pri 25 °C
  • Globok spanec: Približno 0,7 W
  • Izklop: Približno 0,28 W

Dimenzije in teža

  • Dimenzije: 340 mm x 238 mm x 189 mm
  • Teža (s potrošnim materialom): 4,6 kg

Delovni pogoji

  • Delovna temperatura: od 10 do 32 °C
  • Temperatura shranjevanja: od 0 do 40 °C
  • Delovna vlažnost: od 20 do 80 % (brez kondenzacije)
  • Vlažnost pri shranjevanju: 35 do 85 % (brez kondenzacije)

Povezovanje

USB: Hitri USB 2.0

Brezžični LAN: IEEE 802.11 b/g/n (infrastrukturni način/Ad-hoc)

Mediji za javnost

Pladenj za papir: do 150 listov 80 g/m2 Standardni papir

Vrsta papirja: standardni papir, recikliran papir

Tiskalnik

Rešitev: do 2 400 × 600 dpi (tehnologija HQ1200)

Hitrost tiskanja: do 20 strani na minuto (A4), do 21 strani na minuto (pismo)

Omrežje (LAN)

LAN: Napravo lahko povežete v omrežje in uporabljate omrežno tiskanje.

Protokoli: IPv4, IPv6

Varnost brezžičnega omrežja: 64/128-bitni WEP, WPA-PSK (TKIP/AES), WPA2-PSK (AES)

Parametri

Tehnologija tiskanja
Največji format tiska/medija
Vmesnik tiskalnika
Največja hitrost tiskanja (A4 na minuto)
Samodejno dvostransko tiskanje (Duplex)
Standardno število vhodnih posod
Maksimalno število vhodnih posod
Dejanska ločljivost tiskalnika (v DPI)
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.