Canon PIXMA Printer TS7450A črno - barvni, MF (tiskanje, kopiranje, skeniranje, oblak), obojestranski tisk, USB, Wi-Fi, Bluetooth
125,79 €
103,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tiskalnik Canon PIXMA TS7450A črne barve
Eleganten in cenovno dostopen tiskalnik za ustvarjalno domačo uporabo in učinkovito delo. Omogoča tiskanje na številne vrste ustvarjalnih medijev iz računalnika, tabličnega računalnika ali pametnega telefona.
Prednosti in funkcije
- Samodejni podajalnik dokumentov (ADF) za enostavno optično branje in kopiranje več listov.
- Tiskate lahko na fotografski papir, folijo za likanje, magnetni papir ali papir, ki ga je mogoče ponovno položiti.
- Enostavno se povežite z računalnikom, pametnim telefonom ali fotoaparatom prek omrežja Wi-Fi.
- Enostavna namestitev s skeniranjem kode QR.
- Priročne aplikacije za tiskanje iz telefona in tabličnega računalnika, povezovanje s storitvami v oblaku in še več.
Specifikacije
Splošno
Model: PIXMA TS7450a (BLACK), Lastnosti: Wi-Fi, tiskanje, kopiranje, skeniranje, povezljivost v oblak
Tiskalnik
Ločljivost tiskanja: do 4 800 × 1 200 dpi, Tehnologija tiskanja: 2 kartuši FINE (črna in barvna), Hitrost črno-belega tiskanja: približno 13,0 vrt/min, Hitrost barvnega tiskanja: približno 6,8 vrt/min
Fotokopiranje
Hitrost kopiranja: sFCOT: približno 20 sESAT: približno 4,0 vrtljajev na minuto, Večkratno kopiranje: največ 99 kopij, Funkcije kopiranja: kopiranje dokumentov, dvostransko kopiranje, kopiranje 2 na 1, kopiranje z dokončanjem (samo ADF)
Skener
Tip optičnega bralnika: barvni optični bralnik CIS z ravnim skeniranjem in samodejnim podajalnikom dokumentov, Ločljivost optičnega bralnika: 1.200 × 2.400 dpi
Podprti operacijski sistemi
Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 SP1, macOS 10.12. 6~macOS 10.15, macOS 11*, iOS, iPadOS, Android, ChromeOS
Fizikalni parametri
Teža: približno 8,2 kg, mere (Š × G × V): približno 403 × 364 × 206 mm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.