EPSON tiskalnik s črnilom Expression Home XP-3150, A4, 3v1, 5760x1440 dpi, 33 strani na minuto, WiFi, LCD
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Črnilo za tiskalnik EPSON Expression Home XP-3150
Eleganten in cenovno dostopen tiskalnik.
Prihranite denar, prostor in čas.
Obojestransko tiskanje A4.
Ločena črnila za zmanjšanje stroškov.
Enostavno mobilno tiskanje s pametnega telefona ali tabličnega računalnika.
Brezžično tiskanje z Wi-Fi in Wi-Fi Direct.
Tehnične specifikacije
- Način tiskanja: tiskalna glava Epson Micro Piezo™
- Konfiguracija šob: 180 črnih šob, 59 šob za vsako barvo
- Pigmentna črna in barvna črnila
- Ločljivost tiskanja: 5.760 x 1.440 dpi
- Barve: črna, cian, rumena, magenta
- Ločljivost skeniranja: 1.200 dpi x 2.400 dpi
- Število pladnjev za papir: 1
- Obojestransko tiskanje: Da (A4, navaden papir)
- Kapaciteta pladnja za papir: 100 standardnih listov, 20 fotografskih listov
- Poraba energije: 5 W v stanju pripravljenosti, 0,3 W (izklop), 12 W (samostojno kopiranje)
- Dimenzije izdelka: 375? x 300 x 170 mm
- Teža izdelka: 4,3 kg
Združljivost
Združljiv z operacijskim sistemom Mac OS X 10.6.8 ali novejšim, Windows 10 (32/64-bit), Windows 11, Windows 7 (32/64-bit), Windows 8 (32/64-bit), Windows 8.1 (32/64-bit), Windows Vista (32/64-bit), Windows XP Professional x64 Edition SP2 ali novejšim, Windows XP SP3 ali novejšim (32-bit), macOS 11 ali novejšim.
Vsebina paketa
- Ločene kartuše s črnilom
- Glavna oprema
- Napajalni kabel
- Navodila za namestitev
- Programska oprema (CD)
- Garancijski dokument
Dimenzije paketa
Širina: 25 cm, višina: 41 cm, dolžina: 46 cm, teža: 5,73 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.